ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

همیشه یکی از ارزوهام این بود برم عصر جدید و....

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۳۸ ب.ظ

 

عکس فرمانده ی دلها رو بکشم...

الحمدلله یکی خالصانه و زیبا  به این آرزو پایان داد..‌.

 

و یادمه:

یک سال قبل از بشهادت رسیدن حاج قاسم،برگشتم ب مامان گفتم

میخوام ی عکسی بکشم٬

که در آن واحد

هم حاج قاسم و نشون بده و هم حاج حسین  همدانی!!!!!

مامان با تعجب ی نگاهی بهم کرد ! و گفت اصلا امکااااااان نداره...

من بیخیال شدم و این ماجرا کلا یادم رفت.

 

یک سااااال گذشت...

 

سردار شهید شد...

من شروع ب کشیدن عکس کردم

تقریبا نیمه های عکس بودیم که دیدم ٬

 

 

 

الله و اکبر!

حاج قاسم رفت و عکس حاج حسین همدانی اومد جاش

 

اون لحظه یاد حرف یک سال قبلم افتادم  و متوجه شدم نیت چقدررررررر تاثیر داره و حاج حسینم داره نگام میکنه و 

الحمدلله که با ی تیر دو نشون زدم!

الانم هر وقت ب عکس حاج قاسم نگاه میکنم٬تصویر خندان حاج حسین همدانی رو توش میبینم!

 

 

سردار...

انتقامت فتح قدس خواهد بود؛ان شاالله...

الهم عجل لولیک الفرج.

التماس دعا

یامهدی...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۹
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی