ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

ای حسین...

به سرم باز زده حال و هوای حَـرَمَـت... 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۸
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۴)

۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۲:۴۵ فرشته ی روی زمین
پستت دلیلی شد برای خالی شدن دلِ پُرِ این چندوقتم و ریختن اشکام...
دستت دردنکنه..خیلی خوب بود...

+سلام زندگی جونم.. خوبی؟
 چندروز پیش یه سر زدم به اینجا..وبلاگت ناراحت بود، همش میگفت نویسندم پست جدید نمیذاره : (  دیگه یکم بهش دلداری دارم گفتم سرت شلوغه و از این حرفا : ))))
پاسخ:
دل به دلدار سپردن کار هر دلدار نیست...
ما به تو ،جان می سپاریم دل که قابلدار نیست...!

سلام عزیز دلم،طاعات قبول گلم ،فدای قلب پاک ت شم
اشکاتو نبینم فداتشم😊

التماس دعاااا فرشته ی روی زمین...😙😍
خییییلی مهربونی باااااااانووووووو😍
۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۲۷ همنام مادر سادات
به نام او

به بههههه سلام به آبجی بزرگه ی خودم
چطوری آبجی جونم؟خوبی؟حال دلت خوبه؟
با این ماه قشنگ چیکار میکنی؟😍😍😍
قشنگ ماه عاشقی با خداست....

خواهری این پستت رو که خوندم دلم گرفتم
تا حالا قسمتم نشده برم کربلا
آرزومه برم تو دوراهی حرم آقام اباالفضل(ع) و آقام حسین(ع) قرار بگیرم....همون دوراهی ای که همه میگن قشنگ ترین دوراهیِ دنیاست :)

آبجی جونم دیگه نزدیک کنکوره شاید من یه وقت فرصت نکردم بیام اینجا،تو بیا بهم سر بزن چون دلم واست تنگ میشه

به قول شاعر
غرضم وصل تو باشد
چه تو آیی چه من آیم

یا علی

پاسخ:
ای حسین...
همه اباد نشینان ز خرابی  ترسند،  من خرابت شدمو دم به دم اباد ترم!


سلااااام فاطمه جان..
ای عزیز ترین
ای مهربون
خوبی؟😊
طاعات و عبادات مورد قبول حق ان شالله...


ان شالله بحق عظمت اقا امیرالمومنین  و اقا ابالفضل و حسینش قسمتت بشه ،بری و ببینی 
ایوان نجف عجب صفایی دارد!
بری تو دوراهی بین الحرمین !
نمیدونی این کربلا چه میکنه!
واقعا این حسین کیست،که عااالم همه دیوانه ی اوست!
یعنی بری ،ببینی خصوصا تو محرم،اربعین...واااای انگار اربابمون حسین و سقا تازه به شهادت رسیدن!

ان شالله اقا خودش ی عنایت ویژه ای کنه برات 
برا همه 
برا اونایی که نرفتن...

 چله بگیر...

معجزه میکنه!

ان شالله کنکورت هم عااااالی میدی...
نگران نباش،توکل و ارامش یادت نره😊
مطمئن باش حضرت زهرا دخترای خوبشو فراموش نمیکنه....
راستی اجی،وقت کردی بگو رشته ت چیه؟
اگه گرایش های الهیات (فقه ،فلسفه،تاریخ اسلام ،علوم قرآن)و اینا رو دوست داشتی میتونم راهنماییت کنم😊

مواظب خودتو و خوبیات باش
التمااااس دعاااا

زیارت ارباب ان شاالله قسمت همه مومنین و مومنات
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۴۶ همنام مادر سادات
به نام او

سلامممم دوباره به عزیزدلِ خودم😍😍
قربونت برم مهربونم،خداروشکر....تو چطوری خانومی؟
عبادات تو هم قبول باشه ان شاءالله😍😍


وای نگم برات چقدر این دعاهای خوشگلت حال دلمو خوب کرد مهربون ترینم😍😍💙💙💙
مطئمئنم با این دعاهای خوشگلی که تو برام کردی،آقا امام حسین و آقا اباالفضل و بابامون امام علی زودی منو می طلبن🙈💙

ان شاءالله قصد دارم بعد از کنکور چله بگیرم

دعا کن تابستون امسال هم مثل پارسال  امام رضا(ع) بطلبه برم از خودش برات کربلامو بگیرم و دست پر برگردم💙

ّآبجی جونم از کنکور نگم برات که بخاطر استرسش کلی درد و مرض گرفتم😑
مامان بابام میگن اگه بخوای همینجوری استرس داشته باشی اصلا نمیخواد کنکور بدی
به خودم که امیدی ندارم،امیدم فقط به خداست و ائمه که اونا یه نگاهی بهم بکنن
قربون مامانمون حضرت فاطمه(س) برم...کاش لیاقت داشته باشم💙✨

ممنونم آبجی جونم از محبتت،من لیاقت خوندن حوزه رو نداشتم
رشته م تجربیه... دلم میخواد داروسازی قبول شم اگه به صلاحم باشه

آبجی من میدونم تو از من به خدا نزدیک تری
از درون بهشتت با دل پاکت واسم دعا کن😍💙

کللللی می بوسمت😘😘😘
یا علی
آ
پاسخ:
من بی مایه که باشم ... که خریدار تو باشم!
فاطمه از امام زمان بخواه برامون دعا کنه،از امام حسین بخواه،از حضرت زهرا بخواه گلم...
بخدا ماها وسیله ایم...اصل کار اونا ن...
الهی فدای قلب مهربونت عزیز ترین
خیلی گلی باااانو
خییییلی😊
ان شالله هر جا که هستی تنت سالم و دلت خوش باشه،
اضطراب و استرس نداشته باشه...
همزمان با مرور درس های کنکورت هم  سوره مبارکه یس بخون،هدیه کن و استغاثه ب امام زمان!

ی چیز دیگه م بگم بعد نماز صبحت دو رکعت نماز مخصوص امام حسین جان هستش،بعدش 128بار بگو یا حسین!

در پناه یگانه ی بی همتای عالم باشی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی