ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

دوستان خواهشا ی لحظه تشریف بیارید اینجا !

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ

ش

 

 

 

 

سلام علیکم دوستان..شرمنده...

این عکس ٬نقاشی یکی از شهدای عزیزمونه  که ان شاالله فردا باید پست کنم  برا ی شهید زنده ای...

نمیدونم‌احساس میکنم چرا اصلا شبیه ش نشده...

خواهش میکنم ببینید میتونید تشخیص  بدید لطفا!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۱
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۵)

عالی شده

پاسخ:
خیلی تشکر...

سلام

من تو نگاه اول فکر کردم عکس شهید آوینی هستش، گفتید نقاشی دوباره برگشتم زوم کردم. :)

اگه نقاشیه که عالیه :)

پاسخ:
سلام و وقت بخیر...خیلی تشکر از لطفتون

سلام

چرا عکس شهید آوینی را ناقص گذاشته ای، من دوست داشتم که تصویر کامل را ببینم نه فقط بخشی را!

اگر خودتان کشیده اید عالی است

اگر مایل بودید عکس کامل را برای من بفرستید.

والامر الیکم

التماس دعا

پاسخ:
سلام علیکم...تشکر از حضورتون.
عکس کامل رو تو وبلاگ گذاشتم...
ان شاالله استجابت دعا...
۳۱ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۱۷ همنام مادر سادات ✨✨

سلام عزیز دلم

 

عالی کشیدی

سید شهیدان اهل قلم، آقا سید مرتضی آوینی......درسته؟

پاسخ:
سلام فاطمه جان.خوبی عزیزم...چقدر دلم برات تنگ شده بود!
واقعا ممنون از حضور گرمت...
خیلی التماس دعا فداتشم...

شهید آوینیه؟!!😍😍😍😍

پاسخ:
سلام عزیزم..بله.ممنون ازحضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی