ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

چله ش قشنگه؛ مگه نه؟

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ

سلام و عرض ادب؛

وقتتون  بخیر...

از فردا (پنجشنبه*۲۲خرداد تا  ۱ مرداد) که دقیقا میشه چهل روز و سالروز ازدواج آقاامیرالمومنین ع  و خانم فاطمه زهرا س هستش.

به مدت چهل شب*  ۱۳۵مرتبه *به عدد ابجد حضرت فاطمه سلام الله علیها*ذکر عظیم «یامولاتی؛یافاطمةُ اغیثینی» رو بگیم...

(بعد نماز صبح هم دو رکعت نماز هدیه به خانم فاطمه زهرا س بخونیم؛منتها بجای توحید سوره ی مبارکه ی کوثر)خونده شه٫

تا ان شاالله بهترین دعای خانم فاطمه ی زهرا وآقاامیرالمومنین در حق همه به اجابت برسه وبا استعانت از شهدا ؛


ان شاالله یک زندگی علوی ٬فاطمی  با یک همسفر تا بهشت

براتون رقم بخوره...

دعابرای  تعجیل در امر فرج ازیاد نره و


دعا کنید که یک لحظه هم اگر شده است ؛

   ز روی لطف٬نگاهی به ما کند٬زهرا س...


***

***


قسمت دوم:استغاثه به امام  زمان عج

و فقط به این نیت،

به این صورت:

۱-روزانه ۷۰بار استغفار

۲-تلاوت سوره مبارکه حشر (+سه آیه ی آخر رو ۳بار بخونید):

۳-بعد نماز صبح دعای عهد

۴- ۱۴بار آیه‌ء أمّن یُجیب ‌.‌..+دعای فرج

۵-الّهم انی اسئلک بروح علی ابن ابی طالب٬الذی لَم یُشْرِک باللهِ طرفةَعینٍ أن تُعَجِّلَ فرج ولیک القائم المهدی (۳بار)

۶-یا ربِّ محمد عجل فرج آل محمد(۴بار)

۷-الاهم عجل لولیک الفرج بحق حضرت زینب (۴بار)

۸-روزی دوبار گریه بر أباعبدلله و عاشورا و جامعه

***

یادتون باشه این چله مختص آقا عج هستش؛نیت دیگه ای نباشه/

و ادامه ی این چله٬تا ظهور مولا ان شاالله...

..‌

التماس دعا


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۱
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۸)

سلام آجی جووون❤

 

چقدرررر خوب😍😍

مرسییی که گفتی

اتفاقا این روزا دنبال یه چله گرفتن بودم

التماس دعا❤❤😘😘

پاسخ:
سلام گلشید جونم.فدای  مهربونیات:)
حاجت روا ان شاالله

سلام

دقیقا چله قشنگه تشکر

پاسخ:
سلام عزیز دلم:)
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۴ کامیار عبدالعاصی

سلام با اجازتون منم چله خودم رو شروع کردم از دیروز

حسابی واسه من دعا کنید

پاسخ:
علیکم السلام...ان شاالله عاقبتتون  ختم به سعادت و شهادت ان شاالله
۲۲ خرداد ۹۹ ، ۰۲:۱۴ محمدرضا مهدیزاده

سلام . بسیار عالی ، انشاءاللّٰه خداوند قسمت کنه شرکت کنیم :) 

شما هم لطفاً دعا بفرمایید . 

پاسخ:
علیکم السلام...
استجابت دعا ان شاالله.

سلام 

چله اول واسه ازدواج؟ 

بعد چله دوم واسه ظهور حضرت؟

 

این چله رو کی توصیه کرده؟ 

سلام خواهری🌺🌺🌺🌺

من‌ وبتونو دنبال میکنم و خواننده خاموشم چند روز بود نیومده بودم وب انشا... منم هستم

التماس دعای مخصوص🍃🌺🍃🌺🍃

چون عضو بیان نیستم ثبت نمیشه 💐🌿💐🌿

 

پاسخ:
سلام ماه تابان عزیزم...
فدای مهربونیتون 
عاقبت بخیر شید ان شالله ..حاجت روا...از شما بزرگوار التماس دعا

خدانکنه عزیزم💐💐💐💐💐🌺🌺🌺🌺

ممنونم از دعای خوبتون ❤️

محتاج دعام

لایق باشم حتما

اسم کاربریتون خیلی  قشنگه 😍😍😍😍چندین بار به یادتون افتادم 

عزیزم نمیدونم شما بودین پارسال اربعین دور از بعد از این تصادف کرده بودید😞 انشا...همیشه صحیح سالم باشین 💐💐

دعای خیر امام زمان بدرقه راه هممون باشه 

پاسخ:
سلام مجدد عزیزترین؛ماه تابان گلم...
ممنون و تشکر از لطفتون.چشمای زیبات قشنگ میبینه:)
بله...خودم بودم*اول محرم بود...الان دیگه خیلی وقته راه افتادیم:)
ان شاالله خدا بشما تن سالم بده...
و دعای قتیل العبرات و اهل بیت ع به بهترین نحوبراتون به اجابت برسه.

یاعلی.

شما لطف دارین به من ☺️☺️☺️🤗🤗🤗

ممنونم از دعای خوبتون عزیزم😍😍😍

الحمدا...

انشا... همیشه تنتون سالم و لبتون خندون🤲🤲🤲🌺🌺🌺🌺🌺💐🌺💐🌺💐🌺💐🌺مراقب خودتون و خوب هاتون باشین 🌺🌺🌺

پاسخ:
ممنون مهربونم:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی