ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

(قاسم الشهدا)

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ب.ظ

  • سالروز شهادتت مصادف شده با شهادت آقا امام جعفر صادق
  • شیعه مدیووون و ممنون توست آقا
  • ع
شهادت ۹۵/۳/۲۷؛خان طومان(خان طومان)حلب؛سوریه
گلزار شهدای جبشیت
شهید علی الهادی احمد حسین
یکی از دوستان صمیمی این شهید درخاطره ای از وی تعریف کرد: دوستم شهید علی الهادی علاقه ی زیادی به #شهید_احمد_مشلب داشت. این شهید اهل شهر نبطیه لبنان بود.

علی دو ماه قبل از شهادتش برایم از خوابش گفت و این طور تعریف کرد: یک شب در خواب دوست شهیدم را دیدم. از او پرسیدم شما #شهید_احمد_مشلب هستی؟ گفت: بله، گفتم از شما یک درخواست دارم و آن اینکه اسم من را نیز جزو شهدا در لیستی که حضرت زهراء سلام الله علیها می نویسد و شما را گلچین می کند بنویسی.

#شهید_احمد_مشلب به من گفت: اسمت چیست؟! گفتم:علی الهادی! #شهید_احمد_مشلب گفت: این اسم برای من آشناست، من اسم تو را در لیستی که نزد حضرت زهرا (سلام الله علیها) بود دیده ام و به زودی به ما ملحق خواهی شد.

اینطور شد که دوستم علی الهادی دو ماه بعد به شهادت رسید.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۷
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۴)

۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۴ محمدرضا مهدیزاده

خوشا به سعادت شون . 

شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) را خدمت همه ی شیعیان و محبین اهل بیت (ع) تسلیت عرض می کنم . 

سلام

قطعا همینطوره.... 

باید اسم مون رو  تو لیست عاشقا بنویسند... 

و گرنه به کوی عشق ره نمی دهند نامحرمان را....

چقدر کم سن... حیف.. 

۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۷ حامد احمدی

من در اعتقاد م چندان راسخ نیستم.

بنابراین وبلاگهای بسیار گرم دینی و ایمانی برایم جذاب نیست.

یک داستان اخلاقی تاثیر گذار را بیشتر میپسندم.

به کانال شهید علی الهادی در ایتا بپیوندید

@alshahid_alialhadi_lobnan

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی