ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

فِرَّ الی الحُسَین...

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۶ ب.ظ

***

خداااااااااااااا

کجااااااااییــ ؟؟؟؟!!!!!!


پَ چرا دستمو نمیگیرے؟؟؟!!!

من کہ بهت گفتمــ از این زمین بدم میاد!


نگفتم؟!


من که گفتم :

توکل بر خودت!

نگفتم؟!


من که گفتم:

دلمـــ آسمونــ  میخواد🌱

نگفتم؟!


منــ همینجام‌ دُرست‌ کنارتــ...❣

چیکارم داشتی؟


چیکاااااااااااارم٬ داااااااااااااااشتی؟!!


خسته نشدی اینقدر ٬اشکامو دیدی؟!!

خسته نشدی اینقدر صدامو شنیدی؟!!


من که با تمام امید آمدم بسویت؛

چراااااا؟!


چیکارم داشتی خداااااااااااااااا؟!

چیکار کنم برات؟!

منتظر چی هستی؟!!


مگه نگفتی فِرَّ الی الحُسَین!


باااااااااااشه...!

باشه...

ومن سالهاست به سمت تو فراااااار 

میکنم،حسین!

مگر آغوشی امن تر از جای تو هست!

حسین جان؛

آقاجونم

نگاهی که حرف ها دارم...


اصلا درست نوکر تو بی گناه نیست!

 اما حسین حال دلم  رو به راه نیست...


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۰
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۶)

۱۰ تیر ۹۹ ، ۲۰:۳۲ کامیار عبد عاصی

.... خوش به حالتی که دارید

.... 

۱۰ تیر ۹۹ ، ۲۰:۴۶ سکوت شلوغ

واقعا خوش به حالت ....

۱۱ تیر ۹۹ ، ۰۰:۰۴ محمدرضا مهدیزاده

انشاءاللّٰه که آقا دست مون رو رها نکنه :(

۱۱ تیر ۹۹ ، ۰۰:۴۸ در حوالی اریحا...

هارب منک الیک

۱۱ تیر ۹۹ ، ۰۱:۰۰ ماه تابان

هیس!!!!

دخترها شهید نمیشن 😭😭😭😭

می‌مونن تا از حجاب دفاع کنن😊😊😊😊😊

آبجی خوش به سعادت ما رو هم دعا کن😔😔😔😔

خیلی محتاج دعام 😔😔😔😔😔💜💜💜💜💜💜

پاسخ:
سلام ماه تابانم
منه بی مایه که باشم که خریدار تو باشم...
از شما التماس دعا خانم گل
فدای مهربونیات
خیلی التماس دعا
۱۵ تیر ۹۹ ، ۲۰:۵۸ محمد منتصری

احسنت به حجاب و عفت.واقعا امروزه ما به دخترای با عفت و پسرای دلاور و مجاهد نیاز داریم.انشاا... که شهادت وقتی نصیبمون بشه که مجاهدتمون را کامل کرده باشیم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی