ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

***

یاحسیݩ‌


پَرِ ما ڪُجا؟ 

        وُسعتِ آسمانٺـ

پَریدݩ ڪُجا؟  

         قبه‌ۍ لامڪانٺـ



اقایم

هفتمین منزل بہ مقصد قافیہ شد لفظ آب

قافیہ وقتے ڪہ آب است مے شود دلها ڪباب


با رقیہ پاے یڪ گهواره لالایے بخوان


هفت روز مانده محرم آید و مرگ رباب...



#هفت روز تا طلوع ماه عشق...

#شبتوݩ‌ڪربلایۍ 🌙


behtarinarbab@



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۳
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۵)

یا حسین

۲۴ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۳۳ محسن رحمانی

سلام بر حسین شهید.

۲۴ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۴۲ الهم عجل لولیک الفرج

امیدوارم خواهرم منو یادتون باشه 

اسم شهید

*شهید لطف الله مکاری مقدم*

التماس دعای ظهور

موفق باشید و عاقبت بخیر 

لبخند امام الزمان(عج) مهره اعمالتون 

پاسخ:

غمی
به وسعت
دریای
بی کران داریم

هوای
گنبدزیبای
جمکران داریم..

سلام ٌعلیکم٬
بزرگوارید.‌..تشکر ؛
ایشون برای کدوم شهر هستن؟
هر چی سرچ‌ میکنم عکس زیبای شهید نمیاد!
فعلا که سعادت نداریم

فک کنم حالا که شما میخواید ؛ایشون نمیخواد!

لحظه لحظه ی زندگیتون با نام و یاد اهل بیت و امام حسین جان
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌
    ‌‌‌‌‌‌ ‌‌عاقبتتون ختم به سعادت ان شاالله
التماس دعا

‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌🍃☆
‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌
۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۸ محسن رحمانی

اولین روز است که بی گهواره می گردی علی/یک شبه مادر برای خود شدی مردی علی
آخرین باری که بستم بند این قنداق را/بر دلم افتاد که دیگر برنمی گردی علی

۲۱ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۳۰ اللهم عجل لولیک الفرج
سلام مجدد خواهرم

تشکر
ان شا ء الله در حق شما اول



محل زندگی شهید :شهداآباد بهبهان (خوزستان)
شهید می خواهد ان شا ء الله

بعد از خدا و اهل بیت شهدا ازشما راضی باشن

#دعوت شهدای خوزستان (راهیانور)


***نوحه برای ۷شهید گمنام شهرمون و تمام شهدا ی اسلام..

یه دعوت ببین من تا کجا کشوند .....
من کنار شهدا نشوند .....
من تا خدا کشوند .....
رفیق شهیدم ...
دستم بگیر ...
نذار اینجوری برم من فقط دلم پیش تو ارومه .......
تومیدونی که من دیگه به پشت سرم نگاه نمی کنم......
تمام حرف من شده شما......
یه کلام من می خواهم بیام تو جمع شما ....
میشه به من راه رو نشون بدید...
میشه بال هاتون به من قرض بدید....
میشه تو جمع خودتون به من یه جابدید....
میشه پیش حضرت زهرا (س) ضمانم بشید .....
میشه درراه خدمت صاحب الزمان(علیه سلام) بشم شهید....
بشم شهید .....
بشم یه شهید ....



🕊اللهم عجل لولیک الفرج🕊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی