ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

 

برای  نوکرت هر روز عاشورا و هر جا کربلا باشد...

 

 

دریافت

 

دنیــــــــــا به گریه کردن من خرده ای نگیر

 

بعد از حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــن خنده بر این لب حرام شد...

 

 

#من دلتنگم...

باز بیتابم

هر شب اقا به امید زیارت تو ، تو  رویاهام میخوابم...

 

 

 

 

آقا..."به فکر این دلِ عاشق که من دست تو دادم  باش!!

 

/به شلوغی شبای جمعه ت،جــــــــــانا، منو تنها نگذار...!

#دوستت دارم زیباترین عشق اول و آخرم  ای حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن!

 

 

التماس دعاااااااااا

یاعلی.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۵
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۵)

۲۶ مهر ۹۹ ، ۲۰:۵۷ سکوت شلوغ
سید کی چراغ می خری برای وبت؟؟؟
کور شدیم:)
پاسخ:
بههههه
ببین کی اینجاس
آبجی نیمه ابری...
قربون خنده هات:)
‌خدانکنه...چراغ دلت روشن...


فاطمه؛میدونی  یکی از نعمت هایی که خدا بهم داده 
وجود توئه!
سید فدات شه...
دوست دارم آجیییییییــــــــــــــــــی

بفرما...
اینم ی چراغ خوجیل برا آجیــــــــــــــیِ موجیل 
:)
ماه ربیع الاول مبارکت باشه...

  • "ان شاالله سال اتحاد مزدوجت باشه...!"


۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۸ سکوت شلوغ
قربونت سید:))
من دورا دور مراقب همتون هستم:))))
لطف داری شدید:)

اتحاد مزدوج؟؟
سید اگر وبتو از سیاهی در نیاری دیگ نمیام
همیشه مجبورم پستا رو نصفه نیمه بخونم
حق الناسه از من گفتن بود:))))
پاسخ:
آبجی نیمه ابری
عزیز دل
نفس
 بانو
لیدی
خانوم
الان روشنه دیگه!
یاسی بنفشه
ببین چ خوجمله...
:)
اره اتحاد مزدوج...
من که قصد ازدباج ندارم،از ما گفتن بود
اصرارم نتون
:)
فعلا اودافظ
۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۹:۱۴ سکوت شلوغ
اااا
کاری نکن امار بدم کل مخاطبات بفهمن قضیه از چ قراره هااا😂😂😂😂😂
سید خیلی نامردی تو این اوضاع وقتش بود؟؟
منم دلم میخواست بیام: ((

عکس وبتو میفرستم تلگرام ببین :///
تاریکههههههه
پاسخ:
عاشقتم میدونی که؟
جرأت داری؟
‌هر کی نده!

ای قربون سید گفتنت ..
سکوت جونم بیا  بَبَلَم


دلت حرم میخواست؟
ای جانم...زیباترین آجی...
تورو خدا هر وقت دلت شکست برا منم دعا کن ...باچه؟


#صد بار گفتم نور گوشیتو زیاد کن:)

اگه به کُنه وبلاگ حقیر بنگری کاملا متوجه میشی که پر از نوره اما بخاطر وجود نالایق من  سیاه شده!
بی اغراق "شک نکن" !"



۲۷ مهر ۹۹ ، ۲۲:۱۴ سکوت شلوغ
سید:)))
من سکووووت میکنم ک این سکووت بهتره:)))

تا روشنش نکنی دیگه نمیام:////
خداحافظت سید :)
پاسخ:
عــــــــه...

اذیت نکن دیه
آخه من با اینـرنگ آرامش میگیرم
گیلیه میتونما
ببین  عبصانیم کلدی
اصنم دوست ندالم
دیه هم نیا منت کشی
...

۲۷ مهر ۹۹ ، ۲۲:۲۵ سکوت شلوغ
افرین ک رنگشو عوض کردی

عین زمین چمن شده:)) دلم فوتبال خواست:))

اخه رنگ صورتی و سفید و آبی و زرد و سرخ آبی و.... ازت گرفتن ک با سیاه آرامش میگیری؟؟؟
خب دوست داری همون قبلی بزن ولی انصافا چشم ادمو درد میاره:):
پاسخ:
آخه دوماه  محرم و صفر بود...قالب نینوا خیلی گشنگه
حالا فعلا استفاده کن تا استخاره نکردم برا بعدی:)

#برو فوتبال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی