ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

صلی الله علیک یـــــــااباعبدلله و علی المستشهدین بین یدیه و رحمة الله و برکاته و یا للتنی کنت معکم فافوز فوزا عندک

ماعاشق دلداده ی بی عنوانیم!...

الم نشرح لک الزینب و ما ادراک ما زینب؟

که باید حضرت منان کند مدح تو را زینب "س"

#یا جبل الصبر
#نحن صامدون

آخرین نظرات
  • ۸ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۲ - یاحسین
    یاحسین
  • ۲۹ دی ۰۰، ۱۳:۰۱ - حمدان مقدم
    احسنت

چاره ها رفت زِ دستِ دل بیچاره ی من

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

راحت

تو

بیا

چاره ی من شو

  که تویی چاره ی من...

 

#عاشق برگزیده ای

به پاسبانی حرم...

بازه غرور زینبی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۱
العبدالمذنب: محب الشهدا / زندگی به شرط سید

نظرات  (۷)

۲۲ آبان ۹۹ ، ۲۱:۰۲ سلام بر مهدی ...
بسیارعالی
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۷:۴۹ غریبه آشنا A
یوقتایی که دلتنگی چاره ای جز اشک نداری
من ب این چاره بیچاره دچارم هر شب....

سلام آجی جونم خوبی فداتشم؟
دلتنگت بودم😍😊
پاسخ:
شده دلتنگ شوی کار ز دست تو نیاید؟

سلام فدات شم آبجی
شما خوبین عسل مسل:)
سبد سبد عرض ارادت خدمتت
منم دلتنگتونم قلب من
حضرت معصومه جان  در حقت دعا کنه ان شاالله:)

تو که وصلی بخدا 
خییــــــــــــــــــلی التماس دعا...
۰۷ آذر ۹۹ ، ۰۱:۱۵ غریبه آشنا A
آره دقیقا عنوان پستت منو یاد این شعر انداخت 😃

قربونت برم خوبم ب خوبیت فداتشم
ما بیشتر...
فدایی داری از دل ب دل راه داره نفس اجی 😘😍❤
دلم لرزید و اشکم دراومد...چقدر ب دلم نشست این حرفت یعنی ی نیم نگاهش دلمو زیر و رو میکنه..

خجالتم نده قطعا ب تو نمیرسم تو این راه
فداتسم محتاج دعا گلم
پاسخ:
جانِ دلم
فدا اشکات شم بانو...چشمات منوّر به جمال آقاعج الله
بخدا عبدمذنبی بیش نیستم
اینطوری نگو...

عزیز حضرت زهرا باشی ان شاالله
دوستت دارم آجی جونم.
وقت کردم میام اونور پیشت:)))
باور کن هر وقت میام اونجا کلی انرژی میگیرم

یاعلی مدد
۱۱ آذر ۹۹ ، ۰۰:۳۱ سکوت شلوغ
سلام سید
باز ک چراغا خاموش کردی:))
امیدوارم چراغ دلت روشن باشه و جشن سرور ب راه باشه :)
اون هدیه منو هم اماده کن ،فکر نکن یادم رفته هااااا😝😂
فعلا یا علییی:)
پاسخ:
سلام 
بـــــــــــــــه...ابجی نیمه ابری
خوبی
ایدیتو عوض کردی؟!
چرا تلگرام نمیبینمت!

با     اکانتت بیا آجی...
من اصلا آدرستو ندارم!

هدیـــــــــه؟!
بابا من نقاش نیستم که...
ان شاالله تا اونموقع سردار با صاحب الزمان میان و احتیاجی به کار من نیست:))
بعدشم من بهترین هدیه ی خدا برای توئم دیه
چطور منو تا الان ندیدی!

آجی...
#دعا کن برام 
حال دلم خوب شود...
اینقد فکرم مشغوله از هر طرف که اصلا...


۱۱ آذر ۹۹ ، ۰۰:۳۴ سکوت شلوغ
آشنا
خوبی؟
چرا کامنتای وبت رو بستی😑
۱۲ آذر ۹۹ ، ۰۶:۴۱ سکوت شلوغ
تلگرام رو حذف کردم دیگه نمیرم سراغش
وات دارم بهت پیام دادم
محتاااااجیم ب دعات:))
پاسخ:
خسته نباشی
وبلاگت که همش بسته ست
از همه جا خسته ست:)
بعد به آبجی آشنا میگی!!
بدو رمزا رو بده

چرا ی دفه همتون  وبلاگاتونو بستین  و تغییر مسیر دادین:)
یسریا تون در افق محو شدین  خبری ازتون نیست!
سکوت جریان چیه
چه خبره؟!

:)
۱۲ آذر ۹۹ ، ۲۳:۵۲ سکوت شلوغ
کلا چیزی نمینویسم ،مگر یادآوری یا چیز شخصی ک هیچ کس رمزشو نداره
زیادی درگیر مجازی شدن ادمو ب فنا میده

تو بگو کی نقاشی منو میفرستی؟؟:))))
تماس با من اوکیه ،ولی آشنا اونم بسته ....
پاسخ:
ای بابا رمزو بده 
حالا ماشدیم غریبه!

ای خدا...
سردار با امام زمان میاد 
نقاشی میخوای چکار:)
قربون شکلت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی